مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ

ابزار PeachPie قابلیت اجرای پی اچ پی در دات نت را برای شما مهیا می نماید. طراحی سایت در مشهد در‌این مقاله قصد داریم مقداری بیشتر درباره ابزار PeachPie و خصوصیت های آن کلام کنیم.


قبل از آن که بخواهیم درباره ابزار PeachPie کلام کنیم بایستی بدانید رایاپارس که یکی مهم‌ترین نکاتی که درباره دات نت وجود دارااست پیشرفت پذیری آن میباشد. دات نت فقط یک پلتفرم گسترش اپلیکیشن که بوسیله مایکروسافت ایجاد گردیده و دارنده کادر ورک ها و گویش های اپ نویسی متمرکز بر ویندوز میباشد ahrefs وجود ندارد. حتی‌د‌ر روزهای اول ای که‌این پلتفرم منتشر گردیده بود ابزارهایی مانند IronRuby و IronPython غالب شدند گویش های متن گشوده دوست داستنی را به CLR بیاورند و این در حالی بود که پروژه هایی مانند Unity بر روی دات نت ساخته شدند و کتابخانه ها و خدمت های بیشتری را به آن افزودند.

ما درین مقاله قصد داریم درباره ابزار PeachPie که یک ابزار فوق العاده حاذق از جهات متفاوت میباشد کلام کنیم و داده ها جامع و جامعی را درباره ابزار PeachPie در مشت شما در اختیار بگذاریم.

Runtime مشترک لهجه در دات نت
یک کدام از مهم ترین مواقعی که درباره دات نت و ابزار PeachPie وجود داراست این میباشد که ران تایم مشترک آن CoreCLR میباشد که یک ابزار متن گشوده به حساب می آید. این ابزار در واقع ترکیبی از یک کامپایلر just-in-time بر پایه ی معماری، RyuJIT و یک مفسر برای CIL میباشد که برای رئیس پروژه ها آیتم استعمال قرار می‌گیرد. این ابزار از قابلیت و امکان متن گشوده بودن نیز حمایت می نماید و لهجه های دات نت را به CIL کامپایل می نماید. شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید در‌این ابزار مورد هایی برای بدون نقص بدون واسطه به کدهای باینری در معماری های خاص مانند CoreRT که یک گوشه و کنار کامپایل نیتیو میباشد نیز وجود دارااست.

این گوشه و کنار به طور کامل بر پایه ی استانداردها است و دسترسی به فضا ها و گویش های خویش دات نت را نیز برای افراد ثالث معمولی خیس می نماید. نکته دیگری که درباره آن وجود داراست این میباشد که از بازی های سه آینده در یونیتی تا طراحی دور و بر های توسعه و گسترش اینترنت را نیز برای شما آماده می نماید. اعتنا داشته باشید که مجموع این عملیات ها با به کار گیری از ابزار PeachPie برای شما قابلیت و امکان پذیر خواهد بود.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت: 12:53

بارها این را شنیده ایم، سال 2020 بعدازظهر طراحی سایت در مشهد اتومبیل‌های پرنده میباشد، البته بخش اعظمی از پیشرفت‌دهندگان front-end هنوز با وضعیت div ها ایراد دارا هستند. خنده دار به حیث میرسد البته حقیقت میباشد. چاره مشکلاتی از این قبیل ضروری میباشد. براین اساس در اینجا لیستی از 10 آیتم از شایسته ترین قاب‌ورک‌های CSS را آورده‌ایم که بایستی دست کم یک توشه در پروژه‌های خویش از آنها استعمال نمایید. رایاپارس این قاب‌ورک‌ ها تجربیات کدنویسی و طراحی وب سایت‌وبسایت شمارا ارتقاء داده و به شما در پررنگ‌سازی رزومه تان امداد می‌نماید.

Materialize CSS


Materialize CSS یک کادر‌ورک front-end ریسپانسیو میباشد  ahrefs که بوسیله گوگل در سال 2014 تاسیس شده است. از یک گرید 12 ستونی دارای اسم و رسم برای پیاده سازی ریسپانسیو به کار گیری می‌نماید. این کادر‌ورک بسیار متداول میباشد. بسط‌دهندگان بیشتر از Material-UI بسیار دوستداشتنی با ReactJS برای پیاده سازی استعمال می‌نمایند.

چرا از Materialize CSS به کار گیری کنیم؟

تنوع خصوصیت‌ها: در‌حالتی که حقیقتا طرفدار پیاده سازی متریال گوگل می‌باشید، می بایست این کادر ورک را گزینش فرمائید. همینطور مشمول تنوع بالایی میباشد.

به کار گیری راحت: مستندات آنان شایسته ترین یادگرفتن و راهنما میباشد. می‌قدرت به راحتی آن را دنبال کرد و حافظه گرفت. تمامی خصوصیت‌های بغرنج به صورت معمولی پیاده سازی و کدنویسی گردیده‌اند و به این ترتیب مجال کدنویسی را کاهش می دهند.

Bulma CSS


Bulma یک کادر ورک نسبتا تازه میباشد و تحت عنوان یکی‌از شایسته ترین کادر‌ورک‌های CSS در لحاظ گرفته می‌گردد. طبق داده های عددی، در پنجمی جایگاه شایسته ترین کادر‌ورک‌های CSS در سال 2020 مرتبه‌بندی گردیده است. این فریمورک با آسانی پیاده سازی و تنوع خودش در کامپوننت هایی که در مقایسه با کادر‌ورک‌های دیرین متعدد میباشد گسترش‌دهندگان را جذب می نماید.

چرا از Bulma CSS به کارگیری کنیم؟

CSS خالص، سوای JS: این قاب‌ورک کامپوننت‌های خودش را در CSS خالص دارااست. در شرایطی که میخواهید آن را به پروژه خویش اضافه نمائید، فقط چیزی که نیاز دارید یک فولدر CSS سوای جاوا اسکریپت میباشد.

یادگیری راحت و کلیه کاره بودن: دارنده مستندات بی نقص میباشد، به این ترتیب توسعه و گسترش دهندگان نیازی به جستجوی یادگرفتن‌های متعدد ندارند. Bulma با تایپوگرافی، هیبت‌ها، باتن‌ها، جداول، و اکثری مفاد دیگر یاور میباشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 29 آبان 1401 ساعت: 12:56

درین نوشته‌ی‌علمی ما قصد داریم طراحی سایت در مشهد که با طرح یک نمونه بی آلایش طرز استعمال از HTML5 FileReader API را برای قرائت فولدر های Image و اکران تصویر فارغ از اپلود در سرور با به کار گیری از JQuery را توضیح بدهیم.

قصد داریم که تصویر محلی فارغ از آپلود در سرور با به کار گیری از غربال DXImageTransform در خصوصیت Css و HTML5 FileReader API اکران بدهیم.

HTML Markup

HTML Markup در اختیار گرفتن HTML FileUpload و Div را مشمول رایاپارس می‌گردد که برای اکران زنده گزینه به کار گیری قرار خواهد گرفت.

Live Preview

طراحی کردن سمت استفاده کننده برای به اکران درآوردن زنده تصویر پیش از آپلود کردن

ما نیاز داریم که اولیه پوشه عکس را آیتم اعتبار سنجی قرار بدهیم ahrefs که از صدق آن مطمئن بشویم.آن‌گاه نیاز داریم که مرورگر و ورژن آن را که بر طبق آن شالوده گذاری گردیده‌است مشخص و معلوم کنیم و ما نیاز به یک نحوه مطلوب برای اکران عکس پیش از آپلود داریم.

آیتم 1:مرورگری که از Html5 هواخواهی نمی نماید که به تیتر نمونه Inteet Explorer 8 و 9

برای مرورگرهایی که  HTML5 و DXImageTransform filter CSS را امان نمی‌کنند بایستی DXImageTransform filter را در DIV طراحی کرد و نشانی فایل را در در اختیار گرفتن FileUpload تفاهم نامه.

گزینه 2:مرورگرهایی که از HTML5 مدد می نمایند مثلا Inteet Explorer 10 و 11 ، FireFox ، Chrome و Opera.

برای این مرورگرها که از HTML5 و همینطور از HTML5 FileReader API جانبداری می نمایند.فولدر تعیین گردیده در در اختیار گرفتن FileUpload به طور BASE64 string با به کارگیری از مشی readAsDataURL خوانده میشود و با استعمال از در اختیار گرفتن Image به اکران درآورده می‌شود.

استایل های Css

برهان امنیتی Explorer 8 و 9

Explorer 8 و 9 یک خصوصیت امنیتی داراست که بازدارنده از فعالیت کردن با تصاویر زنده در طرحی که بر روی میزبانی سرور میباشد ، می گردد.

با دقت به‌این خصوصیت امنیتی جان دار در‌این مرورگرها نشانی این عکس ها را به C:\Images\Pouriya تغییر تحول میدهیم.

Png در C:\FakePath\Mudassar.png.

و از این رو جاوا اسکریپت حاذق به گزینش محل فولدر میباشد.

راهکار این خلل این میباشد که درخواست تارنما را در دامنه های امن مرورگر Inteet Explore بیافزایید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 142 تاريخ : شنبه 28 آبان 1401 ساعت: 13:23

با استعمال از مشخصه های ورودی، طراحی سایت در مشهد یک روش بهتر و سهل و آسان برای اعتبار خطی ارائه میدهد. مشخصه های متعددی جانور میباشد، البته ما صرفا تنی چند از مشهور ترین آن ها را نظارت می‌کنیم.

Required (ضروری)

این مشخصه این را مشخص و معلوم می نماید رایاپارس که موضوع ورودی نمی تواند خالی باشد و مستلزم این میباشد که مخاطب پیش از ارائه هیبت، چیزی را وارد نماید.

"Email"

حداکثر و دستکم ارتفاع

این مورد حداکثر و دست‌کم تعداد سمبل هایی که مخاطب قادر است ahrefs در مورد ورودی وارد نماید را مشخص و معلوم می نماید. این خصوصیت به خصوص در قضیه های پسورد اثر گذار میباشد که پسورد زمانبر خیس در معنای پسورد ایمن خیس میباشد.

"Password"

سرمشق (patte)

سر مشق یک اصطلاح خاص را معلوم می نماید که برای عبور داده های وارداتی، می بایست تطبیق پیدا نمایند. با به کارگیری از گونه های ورودی که در‌پی بیان شده میباشد، می قدرت از سر مشق بهره مند شد: متن، کاوش، url، نشانی اینترنتی و پسورد.

"Useame"

اعتبارسنجی هیبت های اینترنت در استادیو بوت استرپ

سوای اینکه نیاز باشد یک خط کد بنویسید، استودیو بوت استرپ یک راه و روش سریع و آسوده برای اعتبارسنجی هیبت های اینترنت شما ارائه میدهد. این نرم‌افزار در اختیار گرفتن های غیرقابل جابجایی داراست که به شما اذن می‌دهد سریعا کل قانون ها اعتبارسنجی که شاید به آن نیاز داشته باشید را نصب نمایید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 26 آبان 1401 ساعت: 12:43

قاب ورک ASP.NET یک قاب ورک توانمند طراحی سایت در مشهد برای پیاده سازی نرم افزار های ذیل اینترنت سازمانی میباشد، ما درین مقاله بیشتر درباره کادر ورک ASP.NET حرف می‌کنیم.

کادر ورک ASP.NET یک کادر ورک کراس پلتفرم و متن گشوده است که به وسیله مایکروسافت و به خواسته تشکیل داد نرم افزار های امروزی، بر مبنا فضای ابری و متصل به وب پیشرفت پیدا نموده است. رایاپارس این قاب ورک پیاده سازی گردیده‌است تا کامپوننت ها، API ها و کامپایلرها و لهجه های ران تایم را فعال نماید. این قاب ورک بر روی سیستم استدلال های مک، لینوکس و ویندوز شغل می نماید و یکی کادر ورک های .NET به حساب می آید.

پیشگفتار ای درباره این مقاله
برای بدست آوردن داده ها بیشتر درباره چرخه توسعه و گسترش ahrefs  کادر ورک ASP.NET و برای بدست آوردن علم بیشتر درباره خصوصیت های این کادر ورک ما درین مقاله با Kenneth Y. Fukizi رای زنی کردیم که تالیف کننده یکی‌از دارای شهرت ترین کتب درباره قاب ورک ASP.NET میباشد. این تالیف کننده بیش تر از 14 سال تجربیات در موضوع اپلیکیشن نویسی حرفه‌ای دارا میباشد و تحت عنوان پیمانکار مهندس نرم‌افزار و همچنین مشاور برای نهادهای مشتری ساکن در آفریقای جنوبی، استرالیا، آمریکا و همچنین کانادا درگیر به عمل میباشد.

Kenneth اعتقاد دارد که کوشش فعلی این قاب ورک بسیار بیشتر از کادر ورک های گذشته و همچنین کادر ورک های حریف فعلی است. وی ترجیح می‌دهد که از کادر ورک ASP.NET به کارگیری نماید تا بتواند نرم افزار های ذیل اینترنت سازمانی بسازد به دلیل آن که این کادر ورک دارنده انعطاف پذیری بسیار متعددی میباشد که به وی امداد متعددی می نماید. وی همینطور ذکر می نماید که .NET 5 دارنده قابلیت و امکان های همیاری بیشتری نسبت به بقیه لهجه های نرم‌افزار نویسی است. هنگامی از او حیث وی درباره دفاع مایکروسافت از سیستم دلیل متن گشوده Pulumi پرسش کردیم وی جواب اعطا کرد که‌این زمینه مطلقا قادر است به پیشرفت دهندگان در ایجاد کرد نرم افزار های کلود بیس امروزی امداد بسیار متعددی خواهد کرد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 148 تاريخ : چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت: 13:36


لگوریتم RankBrain که در سال 2015 منتشر شد و توسعه‌ای از الگوریتم Rank Brain مرغ مگس خوار است، بر اساس طراحی سایت در مشهد هوش مصنوعی توسعه یافته است. رتبه بندی صفحات بر اساس اینکه آیا آنها به قصد و تمایل واقعی کاربر برای عبارات جستجو پاسخ می دهند یا خیر. رتبه بندی به زبان ساده، RankBrain مرتبط ترین و با کیفیت ترین محتوا را برای یک کلمه کلیدی خاص ارائه می دهد. و در صفحه نتایج امتیاز بیشتری کسب کنید.
نتایج موتورهای جستجوی پولی و ارگانیک
اگر عبارت در گوگل جستجو شود، صفحه ای با نتایج موتور جستجو (صفحات نتایج موتور جستجو) به کاربر نشان داده می شود که SERP نیز نامیده می شود. نتایج نشان داده شده در این صفحه  رایا پارس به دسته های پولی و ارگانیک تقسیم می شوند.
نتایج کلمه کلیدی پولی و ارگانیک
سئو به شما کمک می کند تا در صفحات نتایج ارگانیک رتبه بهتری کسب کنید.
با پرداخت هزینه و اجرای کمپین گوگل ادز، می توانید دامنه های بالاتری از نتایج ارگانیک و سئو را دریافت کنید، اما مانند تصویر زیر، نماد تبلیغات در کنار آنها اضافه شده است که به کاربران می گوید که قرار دادن ahrefs  کلمات به این دلیل نیست. از اعتبار سایت خود، اما به دلیل هزینه، تبلیغات پرداخت می شود. این نتایج را نتایج موتورهای جستجوی پولی می نامند.
نتایج ارگانیک و پولی در گوگل

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 22 آبان 1401 ساعت: 14:25

R یک زبان برنامه نویسی است که توسط Robert Gentleman و Ross Ihaka در سال 1993 توسعه یافته طراحی سایت در مشهد  است. نام "R" از حرف اول نام توسعه دهنده گرفته شده است و بر روی تمام سیستم عامل ها از جمله لینوکس، ویندوز و مک کار می کند. این زبان برنامه نویسی برای دانلود رایگان در دسترس است.
R یک زبان و محیطی برای محاسبات آماری و گرافیک است. R را می توان به عنوان یک زبان برنامه نویسی در نظر گرفت که کدی متفاوت از S را پیاده سازی می کند. تفاوت های مهمی بین این دو زبان وجود دارد، اما برنامه ها و ابزارهای نوشته شده به زبان S را می توان به راحتی در R تغییر داد و به روز کرد.
R در نوشتن بسیاری از مطالب گرافیکی  رایاپارس  (مدل سازی خطی و غیرخطی، آزمون های آماری کلاسیک، تجزیه و تحلیل، طبقه بندی، خوشه بندی و غیره) و تکنیک های گرافیکی استفاده می شود. زبان برنامه نویسی R یک زبان متن باز است که استفاده از آن را برای هر سیستم عاملی آسان می کند. یکی از نقاط قوت R سهولت در ایجاد نمودارهای با کیفیت انتشار خوب، از جمله نمادها و فرمول های ریاضی است.
سایت هایی که از R استفاده می کنند
در زیر بزرگترین وب سایت ها و برندهای جهان را که از این زبان برنامه نویسی استفاده می کنند، فهرست می کنیم. این وب سایت ها شامل فیس بوک، گوگل، توییتر، مایکروسافت، اوبر، Airbnb، IBM، ANZ و HP هستند.
سریع
Swift یک زبان برنامه نویسی جدید است که در سال 2014 توسط اپل توسعه یافته است. این زبان برنامه نویسی برای توسعه اپلیکیشن های مبتنی بر iOS استفاده می شود. سوئیفت بسیار ساده تر از زبان شی گرا C است.
Swift یک راه عالی برای نوشتن نرم افزار برای تلفن، دسکتاپ، سرور یا هر چیز دیگری است که کد را اجرا می کند. این یک زبان برنامه نویسی ایمن، سریع و تعاملی است که می توان از آن برای ایجاد بهترین فناوری ها استفاده کرد.
سوئیفت می تواند انتخاب خوبی برای برنامه نویسان مبتدی باشد. نوشتن کد در محیط کدنویسی سوئیفت به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به ساخت و اجرای برنامه، کد را تست کنید و نتایج را به سرعت مشاهده کنید.
سایت هایی که از سویفت استفاده می کنند
همانطور که اشاره کردیم، این زبان برنامه نویسی  ahrefs  برای توسعه اپلیکیشن های مبتنی بر iOS استفاده می شود. به همین دلیل است که اکثر برنامه های خوب از این زبان استفاده می کنند. Facebook، Uber، Slack، LinkedIn، WhatsApp، Instagram، Airbnb، Medium، Twitter و VSCO برخی از بزرگترین برنامه هایی هستند که از سویفت برای توسعه استفاده می کنند.
زبان های برنامه نویسی آینده
PHP
PHP مخفف Hypertext Preprocessor Language و یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است. این زبان برای توسعه وب سایت ها یا برنامه های وب استاتیک و پویا استفاده می شود. یادگیری هر سیستم عاملی آسان و مستقل است.
اسکریپت های PHP را فقط می توان در سرورهایی که PHP در آن نصب شده است تفسیر کرد. کامپیوتر سرویس گیرنده برای دسترسی به اسکریپت PHP فقط به یک مرورگر وب نیاز دارد.
برای برنامه نویسی با این زبان برنامه نویسی، بسیار مهم است که بدانیم زبان برنامه نویسی چیست. زبان های برنامه نویسی (گروهی از زبان های برنامه نویسی که شامل PHP و زبان هایی مانند جاوا می شود.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 138 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 18:46

يك نرم افزار Login براي درستی بخشيدن طراحی سایت در مشهد به داده ها شما براي ورود به برخي از نرم افزار هاي خاص میباشد.تمامی ی ما کاغذ Login  را در هنگام ورود به فيس بوك و تويتر و غيره ديده ایم .

اين نوشته‌ی علمی راجع به چگونگي تشکیل داد يك شیت Login و مديريت امنيت نرم افزار ، رایاپارس زماني كه ديگران براي ورود به محيط فردی شما کارایی می كنند ، توضيح می دهد.

آغاز شما بايد دو TextView را برای اسم كاربری و راز ورود برای كاربر تعريف كنيد. ahrefs سر ورود TextView بايد inputType ( گزینش نوع ورودی)  داشته باشد تا تحت عنوان سر ورود استعمال شود. توضيحات مورد نیاز در زير آمده میباشد :

android:id = "@+id/editText2"
android:layout_width = "wrap_content"
android:layout_height = "wrap_content"
android:inputType = "textPassword" />

android:id = "@+id/editText1"
android:layout_width = "wrap_content"
android:layout_height = "wrap_content"
/>
 

دكمه اي همپا با یک متن برای login  شدن ، تعريف كنيد و آن را در نصیب خصوصیت onClick قرار دهيد. بعد از آن function یا این که تابع آن را در خصوصیت  onClick  در فايل جاوا تعريف كنيد :

android:id = "@+id/button1"
android:layout_width = "wrap_content"
android:layout_height = "wrap_content"
android:onClick = "login"
android:text = "@string/Login"
/>
 

در فايل جاوا ، در روال onClick ، متن اسم كاربری و راز ورود در درحال حاضر استعمال را ، با مشی ()getText و ()toString بگيريد و آن را به تابع ()equals بفرستید .

EditText useame = (EditText)findViewById(R.id.editText1);
EditText password = (EditText)findViewById(R.id.editText2);

public void login(View view){
if(useame.getText().toString().equals("admin") && password.getText().toString().equals("admin")){

//correcct password
}else{
//wrong password
}
آخرين كاری كه بايد ایفا دهيد اين میباشد كه مكانيزم امنيتي تشکیل دهید كه از هدف های ناخواسته و غیر قابل حدس  اجتناب گردد.
برای اين خواسته فرصت آن را كاهش دهيد و زمانی كه فرصت به 0 رسيد كليد login غير فعال مي گردد.

int counter = 3;
counter--;

if(counter==0){
//disble the button, close the application e.t.c
}
نمونه :

در اينجا يك نمونه برای برگه Login وجود داراست كه نرم افزار پايه را مي سازد كه صرفا يك توشه مجال ورود به آن وجود داراست.

براي آزمايش كردن اين نمونه شما مي توانيد آن را بر روي دستگاه واقعي و يا يك امولاتور جاری ساختن كنيد.

از  Android studio برای اجرای نرم افزار زیر پکیج com.example.sairamkrishna.myapplication استعمال فرمایید .
src/MainActivity.java file به مراد اضافه کردن كد هاي مورد نیاز تغییر و تحول دهید .
the res/layout/activity_main به مراد اضافه کردن مولفه های XML تغییر‌و تحول دهید.
نرم‌افزار را اعمال كنيد و يك دستگاه اندرويد اجرايي را گزینش كنيد آن‌گاه اپ را در آن نصب كنيد و نتيجه را رسیدگی كنيد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 117 تاريخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت: 12:31

برای سازماندهی همگی ی عملیات مرتبط با مقر داده، طراحی سایت در مشهد یک کلاس Helper به اسم SQLiteOpenHelper ارائه شد‌ه‌است. رایاپارس این کلاس به صورت خود کار ساخت و ساز و به روزرسانی مقر داده را سازماندهی می نماید. سینتکس آن به صورت پایین میباشد :

public class DBHelper extends SQLiteOpenHelper {
public DBHelper(){
super(context,DATABASE_NAME,null,1);
}
public void onCreate(SQLiteDatabase db) {}
public void onUpgrade(SQLiteDatabase database, int oldVersion, int newVersion) {}
}
 

نمونه

در اینجا مثالی را میبینید که به کارگیری از مقر داده ی SQLite را توضیح میدهد. ahrefs این نمونه یک نرم افزار  شالوده برای تماس تولید می نماید که قابلیت افزودن آیتم ، حذف آیتم و یا این که تغییر و تحول صورت تماس ها را آماده می نماید.

برای تست این نمونه می بایست آن را روی دستگاهی جاری ساختن نمایید که در آن دوربین پناه می‌شود.

 

برای ساخت یک نرم افزار اندروید از اندروید استدیو پایین پکیج com.example.sairamkrishna.myapplication استعمال فرمایید .
پوشه src/MainActivity.java را برای تصاحب کردن مرجع همگی ی مولفه های XML تغییر‌و تحول دهید و تماس ها در لیست ویو قرار دهید.
یک src/DBHelper.java نو ساخت فرمائید که فعالیت مقر داده را مدیر خواهد کرد.
یک اکتیویتی نو با اسم DisplayContact.java تولید فرمائید که تماس را روی شیت اکران خواهد بخشید.
 res/layout/activity_main را برای اضافه کردن کامپوننت های XML مربوطه تغییر‌و تحول دهید.
res/layout/activity_display_contact.xml را برای اضافه کردن مولفه های XML مربوطه تغییر و تحول دهید.
 res/values/string.xml را برای اضافه کردن مولفه های string مایحتاج تغییر تحول دهید.
res/menu/display_contact.xml را برای اضافه کردن مولفه های menu مایحتاج تغییر‌و تحول دهید.
یک منوی تازه با تیتر res/menu/mainmenu.xml برای اضافه کردن آیتم insert contact تولید فرمایید.
نرم افزار را اعمال فرمائید و یک دستگاه اجرایی اندروید گزینش کرده و نرم افزار را روی آن نصب فرمایید و حاصل را نظارت فرمایید.
 

محتوای فولدر MainActivity.java :

package com.example.sairamkrishna.myapplication;

import android.content.Context;
import android.content.Intent;
import android.support.v7.app.ActionBarActivity;
import android.سیستم عامل.Bundle;

import android.view.KeyEvent;
import android.view.Menu;
import android.view.MenuItem;
import android.view.View;

import android.widget.AdapterView;
import android.widget.ArrayAdapter;
import android.widget.AdapterView.OnItemClickListener;
import android.widget.ListView;

import java.util.ArrayList;
import java.util.List;

public class MainActivity extends ActionBarActivity {
public final static String EXTRA_MESSAGE = "MESSAGE";
private ListView obj;
DBHelper mydb;

@Override
protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(R.layout.activity_main);

mydb = new DBHelper(this);
ArrayList array_list = mydb.getAllCotacts();
ArrayAdapter arrayAdapter=new ArrayAdapter(this,android.R.layout.simple_list_item_1, array_list);

obj = (ListView)findViewById(R.id.listView1);
obj.setAdapter(arrayAdapter);
obj.setOnItemClickListener(new OnItemClickListener(){
@Override
public void onItemClick(AdapterView arg0, View arg1, int arg2,long arg3) {
// TODO Auto-generated method stub
int id_To_Search = arg2 + 1;

Bundle dataBundle = new Bundle();
dataBundle.putInt("id", id_To_Search);

Intent intent = new Intent(getApplicationContext(),DisplayContact.class);

intent.putExtras(dataBundle);
startActivity(intent);
}
});
}

@Override
public boolean onCreateOptionsMenu(Menu menu) {
// Inflate the menu; this adds items to the action bar if it is present.
getMenuInflater().inflate(R.menu.menu_main, menu);
retu true;
}

@Override
public boolean onOptionsItemSelected(MenuItem item){
super.onOptionsItemSelected(item);

switch(item.getItemId()) {
case R.id.item1:Bundle dataBundle = new Bundle();
dataBundle.putInt("id", 0);

Intent intent = new Intent(getApplicationContext(),DisplayContact.class);
intent.putExtras(dataBundle);

startActivity(intent);
retu true;
default:
retu super.onOptionsItemSelected(item);
}
}

public boolean onKeyDown(int keycode, KeyEvent event) {
if (keycode == KeyEvent.KEYCODE_BACK) {
moveTaskToBack(true);
}
retu super.onKeyDown(keycode, event);
}
}
محتوای فولدر DisplayContact.java :

package com.example.sairamkrishna.myapplication;

import android.Operating System.Bundle;
import android.app.Activity;
import android.app.AlertDialog;

import android.content.DialogInterface;
import android.content.Intent;
import android.database.Cursor;

import android.view.Menu;
import android.view.MenuItem;
import android.view.View;

import android.widget.Button;
import android.widget.TextView;
import android.widget.Toast;

public class DisplayContact extends Activity {
int from_Where_I_Am_Coming = 0;
private DBHelper mydb ;

TextView name ;
TextView phone;
TextView email;
TextView street;
TextView place;
int id_To_Update = 0;

@Override
protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(R.layout.activity_display_contact);
name = (TextView) findViewById(R.id.editTextName);
phone = (TextView) findViewById(R.id.editTextPhone);
email = (TextView) findViewById(R.id.editTextStreet);
street = (TextView) findViewById(R.id.editTextEmail);
place = (TextView) findViewById(R.id.editTextCity);

mydb = new DBHelper(this);

Bundle extras = getIntent().getExtras();
if(extras !=null) {
int Value = extras.getInt("id");

if(Value>0){
//means this is the view part not the add contact part.
Cursor rs = mydb.getData(Value);
id_To_Update = Value;
rs.moveToFirst();

String nam = rs.getString(rs.getColumnIndex(DBHelper.CONTACTS_COLUMN_NAME));
String phon = rs.getString(rs.getColumnIndex(DBHelper.CONTACTS_COLUMN_PHONE));
String emai = rs.getString(rs.getColumnIndex(DBHelper.CONTACTS_COLUMN_EMAIL));
String stree = rs.getString(rs.getColumnIndex(DBHelper.CONTACTS_COLUMN_STREET));
String plac = rs.getString(rs.getColumnIndex(DBHelper.CONTACTS_COLUMN_CITY));

if (!rs.isClosed()) {
rs.close();
}
Button b = (Button)findViewById(R.id.button1);
b.setVisibility(View.INVISIBLE);

name.setText((CharSequence)nam);
name.setFocusable(false);
name.setClickable(false);

phone.setText((CharSequence)phon);
phone.setFocusable(false);
phone.setClickable(false);

email.setText((CharSequence)emai);
email.setFocusable(false);
email.setClickable(false);

street.setText((CharSequence)stree);
street.setFocusable(false);
street.setClickable(false);

place.setText((CharSequence)plac);
place.setFocusable(false);
place.setClickable(false);
}
}
}

@Override
public boolean onCreateOptionsMenu(Menu menu) {
// Inflate the menu; this adds items to the action bar if it is present.
Bundle extras = getIntent().getExtras();

if(extras !=null) {
int Value = extras.getInt("id");
if(Value>0){
getMenuInflater().inflate(R.menu.display_contact, menu);
} else{
getMenuInflater().inflate(R.menu.menu_main menu);
}
}
retu true;
}

public boolean onOptionsItemSelected(MenuItem item) {
super.onOptionsItemSelected(item);
switch(item.getItemId()) {
case R.id.Edit_Contact:
Button b = (Button)findViewById(R.id.button1);
b.setVisibility(View.VISIBLE);
name.setEnabled(true);
name.setFocusableInTouchMode(true);
name.setClickable(true);

phone.setEnabled(true);
phone.setFocusableInTouchMode(true);
phone.setClickable(true);

email.setEnabled(true);
email.setFocusableInTouchMode(true);
email.setClickable(true);

street.setEnabled(true);
street.setFocusableInTouchMode(true);
street.setClickable(true);

place.setEnabled(true);
place.setFocusableInTouchMode(true);
place.setClickable(true);

retu true;
case R.id.Delete_Contact:

AlertDialog.Builder builder = new AlertDialog.Builder(this);
builder.setMessage(R.string.deleteContact)
.setPositiveButton(R.string.yes, new DialogInterface.OnClickListener() {
public void onClick(DialogInterface dialog, int id) {
mydb.deleteContact(id_To_Update);
Toast.makeText(getApplicationContext(), "Deleted Successfully",
Toast.LENGTH_SHORT).show();
Intent intent = new Intent(getApplicationContext(),MainActivity.class);
startActivity(intent);
}
})
.setNegativeButton(R.string.no, new DialogInterface.OnClickListener() {
public void onClick(DialogInterface dialog, int id) {
// User cancelled the dialog
}
});

AlertDialog d = builder.create();
d.setTitle("Are you sure");
d.show();

retu true;
default:
retu super.onOptionsItemSelected(item);

}
}

public void run(View view) {
Bundle extras = getIntent().getExtras();
if(extras !=null) {
int Value = extras.getInt("id");
if(Value>0){
if(mydb.updateContact(id_To_Update,name.getText().toString(),
phone.getText().toString(), email.getText().toString(),
street.getText().toString(), place.getText().toString())){
Toast.makeText(getApplicationContext(), "Updated", Toast.LENGTH_SHORT).show();
Intent intent = new Intent(getApplicationContext(),MainActivity.class);
startActivity(intent);
} else{
Toast.makeText(getApplicationContext(), "not Updated", Toast.LENGTH_SHORT).show();
}
} else{
if(mydb.insertContact(name.getText().toString(), phone.getText().toString(),
email.getText().toString(), street.getText().toString(),
place.getText().toString())){
Toast.makeText(getApplicationContext(), "done",
Toast.LENGTH_SHORT).show();
} else{
Toast.makeText(getApplicationContext(), "not done",
Toast.LENGTH_SHORT).show();
}
Intent intent = new Intent(getApplicationContext(),MainActivity.class);
startActivity(intent);
}
}
}
}

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 106 تاريخ : چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت: 12:30

محبوبیت بسط ی اینترنت در چندسال اخیر به‌سرعت پرورش نموده است. Framework های front-end متعددی هرساله منتشر می‌شوند که Bootstrap یک کدام از دوست داستنی ترین مفاد در‌این تیم میباشد طراحی سایت در مشهد البته بخش اعظمی معضل های دیگر وجود داراست که بطور حتم درباره‌ی آن نشنیده اید البته بها آزمون کردن را داراست. درین نوشته‌ی‌علمی ما نگاهی به 10 آیتم از شایسته ترین framework هایی که ممکن میباشد  رایاپارس بخواهید آنان را تحقیق نمایید، می‌کنیم.

محبوبیت پیشرفت ی اینترنت در چندسال اخیر تخت‌گاز پرورش نموده است. Framework های front-end متعددی هرساله منتشر میگردند که Bootstrap یکی‌از دوستداشتنی ترین موردها در‌این تیم میباشد البته بخش اعظمی بحران های دیگر وجود دارااست که بطور حتم در مورد آن نشنیده اید ولی بها آزمون کردن را داراست.

درین نوشته‌ی‌علمی ما نگاهی به 10 گزینه ahrefs از شایسته ترین framework هایی که ممکن میباشد بخواهید آنان‌را رسیدگی فرمایید، می‌کنیم.

Spectre

Spectre یک framework امروزی، مجانی و responsive برای CSS میباشد که عناصری دقیق، بر اساس flexbox، سیستم layout از نوع responsive و کامپوننت های CSS و utility ها که میتوانند با کامپایلر های Sass و Scss اصلاح شوند را ارائه می‌دهد. Spectre حقیقتا مدل میباشد و وسعت آن بطور gzip فقط 10KB میباشد و از اکثر مرورگرهای امروزی تامین می نماید.

Mustard UI

این آیتم یک framework آغاز کننده ی مدل و open-source برای CSS میباشد و به ماژول هایی تقسیم می‌شود بدین ترتیب میتوانید تعیین فرمایید که از یک کدام از آنها یا این که همگی ی آن‌ها‌را در پروژه ی خویش به کارگیری فرمائید. Mustard UI با آحاد کامپوننت هایی که برای پیاده سازی front-end نیاز میباشد مانند flexbox grid، دکمه ها، جداول، هیبت ها و بخش اعظمی مفاد دیگر هم پا میباشد و شما میتوانید آن‌ها‌را از روش متغیر های scss فردی سازی نمایید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 120 تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1401 ساعت: 12:53

از نمونه های این نوشته‌ی‌علمی قادر خواهیم بود طراحی سایت در مشهد مطالب مختلفی درخصوص Footer ها و پیاده سازی آنها متوجه شویم. طراحان میتوانند Footer های مشابهی نظیر مواقعی گفته شود پیاده سازی نمایند و از آنها در تارنما خویش به کار گیری نمایند. اکثری از ما Footer را تحت عنوان یک المان اصلی درنظر نمی گیریم البته درواقع Footer دربرگیرنده مورد ها مهمی در ارتباط با تارنما و کمپانی یا این که سازمان سایت است رایاپارس براین اساس کل این تارنما دررابطه با پیاده سازی UI برای Footer های تارنما خواهد بود.

بدیهی میباشد هنگامی که کسی وارد یک سایت می گردد نخستین به header و template سایت اعتنا می نماید خیر به محتوای آن. اکثری از طراحان به footer تحت عنوان یک المان اساسی در پیاده سازی سایت اعتنا نمی‌کنند. البته پیاده سازی footer در یک سایت به طور خوب بسیار اصلی میباشد.  ahrefs به همین عامل میباشد که وقتی که یک فرد در ادامه چیزی در زمینه‌ی کمپانی یا این که داده ها مربوط به تارنما میباشد برای جزئیات بیشتر به footer مراجعه می نماید. مثلا تلفن تماس، جای کمپانی یا این که سازمان در footer تارنما ارائه میگردد. به این ترتیب اینجا به پیاده سازی های خلاقانه ی UI برای footer وب سایت خوا هیم پرداخت.

بطور کلی footer به به عبارتی صورتی که header پیاده سازی می گردد، پیاده سازی میشود. رنگ و template برای header و footer یکسان میباشد بدین ترتیب راجع‌به رنگ footer حرف نخواهیم کرد.

البته صورت یا این که پیاده سازی footer ممکن میباشد با ابداع های پیاده سازی تفاوت نماید. طراحان ممکن میباشد درحین پیاده سازی footer ها به مورد ها مختلفی تامل نمایند که می‌تواند دربرگیرنده صورت یا این که پیاده سازی های برخی سمبل ها در footer باشد.

مقاله ها مرتبط:templateهای زیبای Bootstrap برای footer

برای یاری به طراحان در پیاده سازی footer های قشنگ ما لیستی از footer ها که نمونه های متعددی از footer ها را اکران میدهد تنظیم کرده ایم و طراحان به راحتی می‌توانند به آنها ارجاع دهند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 104 تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1401 ساعت: 12:50